Zaloguj się Rejestracja
Pokaż filtry Ukryj filtry
Kategorie
Filtrowanie
Kolor
  • Biały
  • Czarny
  • Szary
  • Beżowy
  • Brązowy
  • Khaki
  • Zielony butelkowy
  • Zielony
  • Wielokolorowy
  • Niebieski
  • Granatowy
  • Fioletowy
  • Bordowy
  • Różowy
  • Fuksja
  • Czerwony
  • Pomarańczowy
  • Żółty
Marka
Kategorie
Fason
Gramatura
Rękawy
Krój
Skład materiału
Rodzaj zdobienia
Rodzaj dzianiny
Typ odzieży
Inne

Regulamin

Powrót

REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ

www.corporateimage.pl

 

PROSIMY O DOKONYWANIE WSZELKICH WPŁAT DOPIERO PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU, TERMINU DOSTAWY I WARUNKÓW PŁATNOŚCI PRZEZ ADMINISTRATORA HURTOWNI.

UWAGA! POTWIERDZENIE GENEROWANE AUTOMATYCZNIE SŁUŻY TYLKO DO SPRAWDZENIA POPRAWNOŚCI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA.

 

Niniejszy regulamin reguluje zasady współpracy pomiędzy firmą Corporate Image Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-359, al. Bohaterów Września 9 bud. 22, NIP: 5260307471, zwanym dalej Dostawcą,

a firmą składającą zamówienie w firmie Corporate Image Sp. z o.o., zwaną dalej Zamawiającym.

Złożenie zamówienia w hurtowni internetowej oznacza akceptację przez Zamawiającego Regulaminu Hurtowni Internetowej. Akceptacja dotyczy również przyszłych realizowanych zamówień. Regulamin Hurtowni Internetowej pozostaje wiążący bez szczególnego zawiadomienia nawet wtedy, gdy zamówienie jest z nim niezgodne. Odstępstwa od Regulaminu Hurtowni Internetowej są nieważne bez wyraźnej, pisemnej akceptacji ze strony Dostawcy.

 

Definicja hurtowni internetowej

Hurtownia internetowa jest narzędziem do realizacji stałej współpracy z odbiorcami firmowymi (agencje reklamowe, drukarnie, hafciarnie i innego typu pośrednicy). Hurtownia oferuje asortyment stały, unormowany co do kolorystyki i rozmiarów.

 

Składanie zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Zamówienie musi zawierać nazwę Zamawiającego, jego numer NIP, dokładny adres, numery telefonu, imię i nazwisko osoby prowadzącej zamówienie oraz pieczęć firmową i podpis osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Złożenie zamówienia w hurtowni internetowej jest również upoważnieniem Dostawcy do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
  2. Zamówienia powinny być składane zgodnie z opisem technicznym towaru w hurtowni internetowej. Jeżeli w opisie towaru jest zaznaczona ilość minimalna, prosimy nie zamawiać mniejszych ilości.
  3. Przy zamawianiu towarów z wyprzedaży prosimy przed zamówieniem potwierdzić dostępność towaru u administratora hurtowni.
  4. Wszystkie zamówienia rozpatrywane są z jednakową starannością, niezależnie od ich wielkości. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby w pełni realizować zamówienia. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego dla częściowych realizacji zamówień, potrzebna jest pisemna adnotacja w zamówieniu. Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego, towar pozostaje własnością Dostawcy. Zamówienie podpisane i odesłane przez Zamawiającego do Dostawcy, nie może być anulowane.
  5. Po złożeniu zamówienia hurtownia generuje automatyczne potwierdzenie. Jest to potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych dotyczących zamówienia oraz danych Zamawiającego. Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie tego potwierdzenia.
  6. Administrator hurtowni przyjmuje zamówienie do realizacji, informuje o ewentualnych brakach, proponuje alternatywne rozwiązania oraz ustala termin dostawy, ostateczną ilość kartonów do wysyłki, koszt transportu oraz kwotę końcową i warunki płatności.
  7. Zamawiający potwierdza zwrotnie warunki dostawy i płatności.

 

Realizacja zamówień

  1. Minimalna wartość zamówionego towaru wynosi 100,00 zł netto. Wszelkie jednostkowe zamówienia od klientów końcowych, których wartość nie przekracza 100,00 zł netto mogą być niezrealizowane bez podania przyczyn.
  2. Kolejność realizacji zamówień jest uzależniona od terminu dokonania wpłaty. Realizowane są zamówienia opłacone. Złożenie zamówienia do momentu dokonania wpłaty nie rezerwuje towaru w magazynie i może skutkować przejściowym brakiem towaru.
  3. Towar jest wysyłany do Zamawiającego na podstawie wpłaty zaksięgowanej na rachunku bankowym Dostawcy (nie dotyczy klientów, którzy zawarli umowę przelewową z Dostawcą).
  4. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby w pełni realizować zamówienia. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego dla częściowych realizacji zamówień, potrzebna jest pisemna informacja.
  5. Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego, towar pozostaje własnością Dostawcy.
  6. Zamówienie złożone w hurtowni internetowej przez Zamawiającego, nie może być anulowane.

 

Warunki płatności

  1. Pierwsze trzy zamówienia złożone przez nowych klientów są płatne przelewem lub kartą kredytową przy zamówieniu towaru – przed wysyłką. Po realizacji tych zamówień i wypracowaniu obrotu minimum 20.000 PLN, Zamawiający może ubiegać się o zawarcie Umowy Współpracy z Dostawcą i odroczenie terminu płatności.
  2. Płatność odbywa się według wyboru klienta przez przelew bankowy, kartę kredytową, gotówkę lub inne procedury płatności. Dostawca zastrzega sobie ograniczanie możliwości wyboru procedur płatności, pomiędzy którymi klient może dokonywać wyboru, w zależności od wartości zamówienia, regionu wysyłki lub innych merytorycznych kryteriów.
  3. Jeżeli wpłata, o której mowa w pkt. 2 nie wpłynie w ciągu 7 dni od daty zamówienia – zamówienie zostanie automatycznie anulowanie bez dalszych powiadomień.
  4. Jeżeli Dostawca oferuje odroczony termin płatności, a wartość zamówienia przekracza 25.000 PLN netto, wymagana jest zaliczka w wysokości 40% wartości zamówienia. Pozostała kwota należna musi być uregulowana w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury. Dostawca zastrzega sobie prawo decyzji o długości terminu odroczenia płatności na wniosek Zamawiającego.
  5. Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i niezalegających z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.
  6. W przypadku dostarczenia towaru w kilku partiach, Zamawiający pokrywa koszty transportu każdej partii towaru. Dostawca wystawia każdorazowo fakturę VAT.
  7. Przekroczenie przyznanego przez Dostawcę odroczonego terminu płatności stanowi podstawę do naliczania przez Dostawcę odsetek za zwłokę i obciążenia płatnika kosztami upomnień.
  8. Zamówienie o wartości większej niż 25.000 PLN netto wymaga zgody ubezpieczyciela Dostawcy.
  9. Jeżeli Zamawiający dokona wpłaty przed otrzymaniem potwierdzenia dostępności przez administratora hurtowni i w wyniku tego powstanie nadpłata – Dostawca dokona zwrotu nadpłaty w ciągu 30 dni. Od ewentualnych zwrotów nadpłat, powstałych wskutek dokonywania wpłat przed ostatecznym potwierdzeniem wartości zamówienia przez administratora hurtowni, będzie pobierana opłata manipulacyjna w kwocie 5,00 PLN.
  10. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

 

Warunki dostawy

  1. Dostawy są realizowane wyłącznie przez firmy kurierskie DPD, Fedex, Inpost. Z przyczyn technicznych, nie ma możliwości korzystania z innej firmy spedycyjnej.
  2. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
  3. Wysyłane kartony są oklejane taśmą firmową CORPORATEIMAGE w celu uniknięcia ingerencji w ich zawartość w trakcie transportu. Jeśli Zamawiający życzy sobie wysyłkę towaru bez takiej taśmy należy przesłać pisemnie takie oświadczenie. Za paczki wysyłane na prośbę Zamawiającego bez taśmy firmowej Dostawca nie bierze odpowiedzialności w przypadku braków towaru.
  4. W przypadku uszkodzenia kartonów lub innej widocznej szkody, Zamawiający jest zobowiązany do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym w obecności kuriera i przeliczenia towaru w obecności kuriera.

 

Reklamacje

  1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
  2. Ponieważ przeznaczeniem towaru jest sprzedaż na rynku odzieży reklamowej i promocyjnej nie przyjmujemy zwrotów, jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony. Prosimy o rozważne zakupy.
  3. Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Dostawcę. Reklamacje należy składać w formie pisemnej nie później niż w terminie 1 dnia od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowanego towaru.
  4. Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem dekoracji na towarze, towar po przetworzeniu nie podlega reklamacji!
  5. W przypadku wskazania przez Zamawiającego innego miejsca wysyłki niż siedziba Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia towaru. Reklamacje od firm trzecich nie będą rozpatrywane.
  6. Po odsprzedaniu towaru przez Zamawiającego kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady towaru przenosi się na Zamawiającego.
  7. W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego (przed dekorowaniem), Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
  8. Zastrzega się możliwość wymiany lub zwrotu towaru wysłanego przez Dostawcę zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. O możliwości zwrotu towaru decyduje Dostawca. W każdym przypadku naliczane są wówczas koszty manipulacyjne w wysokości 25 % wartości zamówienia oraz koszt transportu w wysokości 14,99 PLN netto za każdy odesłany karton, za zwrot towaru do magazynu głównego Dostawcy.
  9. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe braki towarów u Producentów.

 

Ochrona danych

  1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Sprzedającego (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
  2. Przypomnienia o możliwości wystawienia opinii
    Corporate Image współpracuje z RatingCaptain, narzędziem służącym do badania satysfakcji naszych klientów z świadczonych przez nas usług/sprzedawanych produktów. W ramach współpracy będziemy prosili Cię o wypełnienie ankiety lub wystawienie nam lub naszym produktom/usługom recenzji.
    Dodatkowo narzędzie RatingCaptain przetwarza dane dotyczące Twojej Twojej aktywności w naszym serwisie (odwiedzane podstrony, czas wizyty w danym miejscu, kliknięcia, sposób korzystania z usług/oglądane produkty), informacje o urządzeniu końcowym lub przeglądarce, w tym jego lokalizację.
    Zawarliśmy z RatingCaptain stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zaznaczamy, że Twoje dane nie będą profilowane przy wykorzystaniu narzędzia RatingCaptain.
    Udzieloną zgodę mogą Państwo odwołać w każdej chwili poprzez wysłanie stosownej wiadomości na nasz adres kontaktowy wskazany zakładce kontakt.
  3. Dane osobowe Zamawiającego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu.
  4. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator hurtowni internetowej: Corporate Image Sp. z o.o.
  5. Każdy Zamawiający, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora: biuro@corporateimage.pl

 

Pozostałe warunki

  1. Koszty zakupu i transportu wzorów ponosi Zamawiający.
  2. Odcienie kolorów w katalogu i na stronie internetowej mogą różnić się od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane. Prosimy sprawdzić rzeczywisty odcień tkaniny.
  3. Ceny na produkty Dostawcy podane są w złotych polskich netto, bez podatku VAT.
  4. Wszelkie zmiany odnoszące się do Regulaminu Hurtowni Internetowej wymagają formy pisemnej oraz akceptacji Dostawcy i Zamawiającego.
  5. Spory powstałe w wyniku realizacji Regulaminu Hurtowni Internetowej będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Zarząd Corporate Image Sp. z o.o.

© Copyright 2024 Corporate Image - Powered by inSolutions