REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ
www.corporateimage.pl
PROSIMY O DOKONYWANIE WSZELKICH WPŁAT DOPIERO PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU, TERMINU DOSTAWY I WARUNKÓW PŁATNOŚCI PRZEZ ADMINISTRATORA HURTOWNI.
UWAGA! POTWIERDZENIE GENEROWANE AUTOMATYCZNIE SŁUŻY TYLKO DO SPRAWDZENIA POPRAWNOŚCI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA.
Niniejszy regulamin reguluje zasady współpracy pomiędzy firmą Corporate Image Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-359, al. Bohaterów Września 9 bud. 22, NIP: 5260307471, zwanym dalej Dostawcą,
a firmą składającą zamówienie w firmie Corporate Image Sp. z o.o., zwaną dalej Zamawiającym.
Złożenie zamówienia w hurtowni internetowej oznacza akceptację przez Zamawiającego Regulaminu Hurtowni Internetowej. Akceptacja dotyczy również przyszłych realizowanych zamówień. Regulamin Hurtowni Internetowej pozostaje wiążący bez szczególnego zawiadomienia nawet wtedy, gdy zamówienie jest z nim niezgodne. Odstępstwa od Regulaminu Hurtowni Internetowej są nieważne bez wyraźnej, pisemnej akceptacji ze strony Dostawcy.
Definicja hurtowni internetowej
Hurtownia internetowa jest narzędziem do realizacji stałej współpracy z odbiorcami firmowymi (agencje reklamowe, drukarnie, hafciarnie i innego typu pośrednicy). Hurtownia oferuje asortyment stały, unormowany co do kolorystyki i rozmiarów.
Składanie zamówień
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Zamówienie musi zawierać nazwę Zamawiającego, jego numer NIP, dokładny adres, numery telefonu, imię i nazwisko osoby prowadzącej zamówienie oraz pieczęć firmową i podpis osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Złożenie zamówienia w hurtowni internetowej jest również upoważnieniem Dostawcy do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
- Zamówienia powinny być składane zgodnie z opisem technicznym towaru w hurtowni internetowej. Jeżeli w opisie towaru jest zaznaczona ilość minimalna, prosimy nie zamawiać mniejszych ilości.
- Przy zamawianiu towarów z wyprzedaży prosimy przed zamówieniem potwierdzić dostępność towaru u administratora hurtowni.
- Wszystkie zamówienia rozpatrywane są z jednakową starannością, niezależnie od ich wielkości. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby w pełni realizować zamówienia. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego dla częściowych realizacji zamówień, potrzebna jest pisemna adnotacja w zamówieniu. Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego, towar pozostaje własnością Dostawcy. Zamówienie podpisane i odesłane przez Zamawiającego do Dostawcy, nie może być anulowane.
- Po złożeniu zamówienia hurtownia generuje automatyczne potwierdzenie. Jest to potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych dotyczących zamówienia oraz danych Zamawiającego. Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie tego potwierdzenia.
- Administrator hurtowni przyjmuje zamówienie do realizacji, informuje o ewentualnych brakach, proponuje alternatywne rozwiązania oraz ustala termin dostawy, ostateczną ilość kartonów do wysyłki, koszt transportu oraz kwotę końcową i warunki płatności.
- Zamawiający potwierdza zwrotnie warunki dostawy i płatności.
Realizacja zamówień
- Minimalna wartość zamówionego towaru wynosi 100,00 zł netto. Wszelkie jednostkowe zamówienia od klientów końcowych, których wartość nie przekracza 100,00 zł netto mogą być niezrealizowane bez podania przyczyn.
- Kolejność realizacji zamówień jest uzależniona od terminu dokonania wpłaty. Realizowane są zamówienia opłacone. Złożenie zamówienia do momentu dokonania wpłaty nie rezerwuje towaru w magazynie i może skutkować przejściowym brakiem towaru.
- Towar jest wysyłany do Zamawiającego na podstawie wpłaty zaksięgowanej na rachunku bankowym Dostawcy (nie dotyczy klientów, którzy zawarli umowę przelewową z Dostawcą).
- Dostawca dokłada wszelkich starań, aby w pełni realizować zamówienia. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego dla częściowych realizacji zamówień, potrzebna jest pisemna informacja.
- Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego, towar pozostaje własnością Dostawcy.
- Zamówienie złożone w hurtowni internetowej przez Zamawiającego, nie może być anulowane.
Warunki płatności
- Pierwsze trzy zamówienia złożone przez nowych klientów są płatne przelewem lub kartą kredytową przy zamówieniu towaru – przed wysyłką. Po realizacji tych zamówień i wypracowaniu obrotu minimum 20.000 PLN, Zamawiający może ubiegać się o zawarcie Umowy Współpracy z Dostawcą i odroczenie terminu płatności.
- Płatność odbywa się według wyboru klienta przez przelew bankowy, kartę kredytową, gotówkę lub inne procedury płatności. Dostawca zastrzega sobie ograniczanie możliwości wyboru procedur płatności, pomiędzy którymi klient może dokonywać wyboru, w zależności od wartości zamówienia, regionu wysyłki lub innych merytorycznych kryteriów.
- Jeżeli wpłata, o której mowa w pkt. 2 nie wpłynie w ciągu 7 dni od daty zamówienia – zamówienie zostanie automatycznie anulowanie bez dalszych powiadomień.
- Jeżeli Dostawca oferuje odroczony termin płatności, a wartość zamówienia przekracza 25.000 PLN netto, wymagana jest zaliczka w wysokości 40% wartości zamówienia. Pozostała kwota należna musi być uregulowana w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury. Dostawca zastrzega sobie prawo decyzji o długości terminu odroczenia płatności na wniosek Zamawiającego.
- Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i niezalegających z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.
- W przypadku dostarczenia towaru w kilku partiach, Zamawiający pokrywa koszty transportu każdej partii towaru. Dostawca wystawia każdorazowo fakturę VAT.
- Przekroczenie przyznanego przez Dostawcę odroczonego terminu płatności stanowi podstawę do naliczania przez Dostawcę odsetek za zwłokę i obciążenia płatnika kosztami upomnień.
- Zamówienie o wartości większej niż 25.000 PLN netto wymaga zgody ubezpieczyciela Dostawcy.
- Jeżeli Zamawiający dokona wpłaty przed otrzymaniem potwierdzenia dostępności przez administratora hurtowni i w wyniku tego powstanie nadpłata – Dostawca dokona zwrotu nadpłaty w ciągu 30 dni. Od ewentualnych zwrotów nadpłat, powstałych wskutek dokonywania wpłat przed ostatecznym potwierdzeniem wartości zamówienia przez administratora hurtowni, będzie pobierana opłata manipulacyjna w kwocie 5,00 PLN.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Warunki dostawy
- Dostawy są realizowane wyłącznie przez firmy kurierskie DPD, Fedex, Inpost. Z przyczyn technicznych, nie ma możliwości korzystania z innej firmy spedycyjnej.
- Koszty transportu ponosi Zamawiający.
- Wysyłane kartony są oklejane taśmą firmową CORPORATEIMAGE w celu uniknięcia ingerencji w ich zawartość w trakcie transportu. Jeśli Zamawiający życzy sobie wysyłkę towaru bez takiej taśmy należy przesłać pisemnie takie oświadczenie. Za paczki wysyłane na prośbę Zamawiającego bez taśmy firmowej Dostawca nie bierze odpowiedzialności w przypadku braków towaru.
- W przypadku uszkodzenia kartonów lub innej widocznej szkody, Zamawiający jest zobowiązany do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym w obecności kuriera i przeliczenia towaru w obecności kuriera.
Reklamacje
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
- Ponieważ przeznaczeniem towaru jest sprzedaż na rynku odzieży reklamowej i promocyjnej nie przyjmujemy zwrotów, jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony. Prosimy o rozważne zakupy.
- Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Dostawcę. Reklamacje należy składać w formie pisemnej nie później niż w terminie 1 dnia od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowanego towaru.
- Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem dekoracji na towarze, towar po przetworzeniu nie podlega reklamacji!
- W przypadku wskazania przez Zamawiającego innego miejsca wysyłki niż siedziba Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia towaru. Reklamacje od firm trzecich nie będą rozpatrywane.
- Po odsprzedaniu towaru przez Zamawiającego kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady towaru przenosi się na Zamawiającego.
- W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego (przed dekorowaniem), Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
- Zastrzega się możliwość wymiany lub zwrotu towaru wysłanego przez Dostawcę zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. O możliwości zwrotu towaru decyduje Dostawca. W każdym przypadku naliczane są wówczas koszty manipulacyjne w wysokości 25 % wartości zamówienia oraz koszt transportu w wysokości 14,99 PLN netto za każdy odesłany karton, za zwrot towaru do magazynu głównego Dostawcy.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe braki towarów u Producentów.
Ochrona danych
- Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Sprzedającego (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
- Przypomnienia o możliwości wystawienia opinii
Corporate Image współpracuje z RatingCaptain, narzędziem służącym do badania satysfakcji naszych klientów z świadczonych przez nas usług/sprzedawanych produktów. W ramach współpracy będziemy prosili Cię o wypełnienie ankiety lub wystawienie nam lub naszym produktom/usługom recenzji.
Dodatkowo narzędzie RatingCaptain przetwarza dane dotyczące Twojej Twojej aktywności w naszym serwisie (odwiedzane podstrony, czas wizyty w danym miejscu, kliknięcia, sposób korzystania z usług/oglądane produkty), informacje o urządzeniu końcowym lub przeglądarce, w tym jego lokalizację.
Zawarliśmy z RatingCaptain stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zaznaczamy, że Twoje dane nie będą profilowane przy wykorzystaniu narzędzia RatingCaptain.
Udzieloną zgodę mogą Państwo odwołać w każdej chwili poprzez wysłanie stosownej wiadomości na nasz adres kontaktowy wskazany zakładce kontakt. - Dane osobowe Zamawiającego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu.
- Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator hurtowni internetowej: Corporate Image Sp. z o.o.
- Każdy Zamawiający, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora: biuro@corporateimage.pl
Pozostałe warunki
- Koszty zakupu i transportu wzorów ponosi Zamawiający.
- Odcienie kolorów w katalogu i na stronie internetowej mogą różnić się od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane. Prosimy sprawdzić rzeczywisty odcień tkaniny.
- Ceny na produkty Dostawcy podane są w złotych polskich netto, bez podatku VAT.
- Wszelkie zmiany odnoszące się do Regulaminu Hurtowni Internetowej wymagają formy pisemnej oraz akceptacji Dostawcy i Zamawiającego.
- Spory powstałe w wyniku realizacji Regulaminu Hurtowni Internetowej będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.
- W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zarząd Corporate Image Sp. z o.o.